אודות

חברת אריאל ניהול ועד בית פועלת מאז 1988 באיזור גוש דן ומספקת שרותי ניהול ואחזקת מבני מגורים ומשרדים.
לרשות לקוחותינו עומד הניסיון הרב והידע שנצבר במשך 20 שנות פעילות על מנת שהנכס המשותף יבריק ויתפקד במינימום תקלות.
החברה מונה כ 30 עובדים קבועים ועוד כ15 עובדים זמניים כאשר חלק גדול מהפעילות מתבצע בעזרת שירותי מיקור חוץ ועבודה עם קבלני משנה מומחים בתחומם, וחברת אריאל ניהול ועד בית , מפקחת ומנהלת את נותני השירות השונים לפי דרישת התקן.
בין לקוחותינו עשרות ועדי בתים וכן עשרות מבני משרדים שיודעים שבכל עת אנחנו שם כדי לפקח על המתבצע בבניין, לטפל ולפתור כל תקלה במהירות וללא טרדות מצד הלקוח.
אנו באריאל ניהול ועד בית, חושבים שהיקפיי העבודה שלנו מהווים יתרון וערך מוסף ללקוחותינו ואולם אנו מקפידים מאד, על קשר אישי ואפשרות גישה בלתי אמצעית ע”י ועד הבית והדיירים.


אחזקת מבנים

תחזוקה שוטפת לבניין מושלם

אחזקת מבנים – סל שירותים

ניקיון שוטף ויסודי / פוליש
ניקוי וחיטוי בריכות אגירה / מאגרי מים / משאבות / ספרינקלרים
גינון ופיתוח
גביית מיסי ועד הבית / טיפול משפטי בחייבים
ביקורת מהנדס מעליות / ביטוח / אחזקת מעליות
לחצו כאן לרשימה המלאה


ניהול ועד בית

שירות תחזוקת מבנים יעיל ומקצועי

לחצו כאן למאגר תשובות לשאלות נפוצות


במשך שני עשורי פעילות שיכללנו את שיטות העבודה והפיקוח כדי שלקוחותינו יוכלו לישון בשקט.
לקבלת הצעת מחיר ופגישה ללא התחייבות צרו קשר ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.


מרכז שירות – אריאל – אחזקת מבנים
היענות מהירה לכל פניה!